Aïe, aïe, aïe...

Ont överallt! Jävla förkylning! Sluta finnas, nån gång! ._______. Har suttit och panikskrivit en bild"uppsats" som ska lämnas in imorrn ;Q Ops! Franskaglosor till på fredag och "skriftligt förhör" (egentligen ett fett prov, men det får man inte kalla det för lärar'n, allas vår L-G) på första världskriget om ett par veckor ._____. Oh my god.
Vecka 41 går vi ut på prao, och med de problemen jag hade att hitta prao-plats förra året, trodde jag aldrig att jag skulle få tag på en till! D: Men 'åhfan' sa fröken Fortuna och gav mig praoplats på Proffs, en liten kamera-affär i hålan Arvika ^^ Hade en klasskompis som praoade där sist och hon hade det miket trävvlans 83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0