Hands up, before I shoot!

Hjälp! Idag var det rån på Guldfyndbutiken i lilla Arvika! Affären som ligger alldeles bredvid där jag praoar! D: Gick förbi när jag plötsligt hör polissirener och ser en polisbil tvärtnita bakom mig! Två poliser hoppade ur bilden och drog sina pistoler och började smyga runt på ett mystiskt sätt, duvet som de brukar göra i filmer! Kunde nästan höra hur introt till mission impossible spelades i bakgrunden! D: Spräng in på M&B, en lite klädaffär där min kompis, Sofia J, praoade. Sen fick jag se hur det kom en ambulans och stannade framför ploisbilen! Sen gick poliserna in, och det blev tyst ett tag, innan en polis och en ambulansvårdare kom ut med kassörskan som tryckte nån handduk mot ögonen! Senare fick jag veta att det var fastern till en kille som jag känner, att hon var gravid, och att hon hade blivit sprejad i ögonen med pepparsprej! OMG! Sedan hände det inget mer, men tjuven hann undan och de jagar honom fortfarande. Läs artikeln på Arvika Nyheter ›-----› http://nwt.se/arvika/article984139.ece
Shitt, vilken läskig pajsare! (Som min kära snuskmattelärare Olle skulle ha sagt)
//Poss// ~ Tone-Fisk D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0